Ziener in het land der blinden

Ze zit voor me en kijkt me aan. “Ik ben zo eenzaam. I probeer mijn gevoelens uit te leggen aan familie en vrienden, maar ze begrijpen me nooit.”
“Kun je me een voorbeeld geven van wat je bedoelt?”

Ze vertelt me hoe ze de diepere wortels voelt van wat er rondom haar gebeurt. Ze beschrijft situaties en hoe ze indrukken ontvangt van het ‘Veld achter de gebeurtenissen.”
Ik glimlach: “Ik begrijp jou. Ik weet wat jij bedoelt.”

seer_350Dan schakelen we over naar een ander soort taal. Het is die taal, die de gewone wereld altijd ervaart als ‘dromerig, zweverig, vaag en mistig. Zij praat en ik antwoord. Ik voel haar opluchting.
“Jij bent in staat om zaken op te vangen van een deel van de realiteit waarvoor de meeste mensen blind zijn.”

Ik zie haar verwarring, dus ik leg uit: “Vergelijk het maar met het zien van kleuren. Sommige mensen zijn kleurenblind en zien geen verschil tussen groen en blauw. Anderen krijgen letterlijk pijn aan de ogen als ze cadmium geel zien. Of muziek: sommigen zijn toon doof, en zingen vals. Anderen hebben hun gehoor getraind en worden muziek producer.

Er is groot verschil in gevoeligheid tussen mensen. Sommigen horen beter, sommigen zien meer, sommigen voelen meer dan de gemiddelde mens. Enkelen zijn extra getalenteerd, dit noemt men hypersensitiviteit of helderziendheid. Jij bent een ziener in het land der blinden.”

Het Veld van het Oog kan slechts in metaforen worden uitgelegd.

Ze antwoord me: “Ik ontvang altijd informatie vanuit het Veld van het Oog. Deze informative kan alleen in metaforen worden uitgelegd.”

Ik knik en glimlach, kijk haar in de ogen. “Je bent niet de enige. Wij zijn een vreemde sort, maar we begrijpen elkaar. We ontmoeten elkaar eens per maand om onze ervaringen uit te wisselen, en samen fijne dingen te doen die onze extra-sensitiviteit verder ontwikkeld tot een getraind instrument. Ik kan je helpen om een taal hiervoor te ontwikkelen en een groep soortgenoten te ontmoeten. Ik nodig je uit om de Temple Training een keer bij te wonen om te ervaren of dit een waardevolle training voor jou zou zijn.

Wanneer jij ook hypersensitief of helderziend bent, dan neem contact met me op, om te zien of ook jij baat zou hebben bij de tempel training.

Op mijn Facebook pagina ben ik bezig met een serie helpende ideeen te posten. Ook wisselen we hier informatie uit over dit onderwerp. Wanneer je deel wilt nemen aan dit gesprek, like dan nu mijn pagina 😉

In LVX
Ina Custers van Bergen
For Enchanting Self-development

 

Over Ina Custers

Ina Custers van Bergen helps professionals to connect to their spiritual resources, by means of meditation and spiritual exercises, so that their lives become magical! As the head of the Hermetic Order of the Temple of Starlight she developed the Solo Magical Training, a powerful spiritual system that helps professionals preventing the 'is-this-all-there-is-crisis' and realising their spiritual ambitions. Ina combines the "Art of Feeling Good" with coaching. On her website and on facebook you can read about the Solo Magical Training, the Inner Temple Training, the Magical Master Classes, the Magical Temple Retreats, coaching, lectures and other activities. http://inacusters.com/
Dit bericht werd geplaatst in Blog posts en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie