Engel der Puurheid – Engelen van de Jaarwisseling

heaven_angels_2727 December 2015.
Vandaag introduceer ik – Aartsengel Gabriel – je aan de zevende Engel van de Jaarwisseling.

De volgende engel die zichzelf aan jou zal onthullen
is de gouden Engel der Puurheid.

Engel der Puurheid

tree_tipharethIk omarm allen die gewond zijn en pijn hebben,
ik breng genezing, laat mij je verzorgen:
ik neem je angsten weg, ik reinig je oude wonden
ik verlicht je geest.

Mijn zachte aanraking is het begin van een weldadige heling
er is geen reden voor tranen, geen reden voor verdriet of spijt.
Ik ben de engel die de wereld reinigt van ontheiliging.
Ik breng je de gave van Heling;
Ik houd van je en omarm je met de Mantel der Liefde
Ik leer je te onderscheiden met je hart op basis van de kracht der menselijkheid.

Ik reinig je van alles waarvan jij denkt dat je er schuld aan hebt.
Er is niets sterker dan liefde.
Ik ben liefde en licht, ik ben de weg voorwaards.

Geef mij één ding waar je vanaf wilt,
en ik zal dit accepteren.
Ik nodig je uit om je liefde te delen met de wereld.

In LVX
Ina

Ina Custers van Bergen
For Enchanting Self-development

 

Over Ina Custers

Ina Custers van Bergen helps professionals to connect to their spiritual resources, by means of meditation and spiritual exercises, so that their lives become magical! As the head of the Hermetic Order of the Temple of Starlight she developed the Solo Magical Training, a powerful spiritual system that helps professionals preventing the 'is-this-all-there-is-crisis' and realising their spiritual ambitions. Ina combines the "Art of Feeling Good" with coaching. On her website and on facebook you can read about the Solo Magical Training, the Inner Temple Training, the Magical Master Classes, the Magical Temple Retreats, coaching, lectures and other activities. http://inacusters.com/
Dit bericht werd geplaatst in Blog posts en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

