Engel van het Patroon – Engelen van de Jaarwisseling

angel_pink_3030 December 2015.
Op deze dag introduceer ik – Aartsengel Gabriel –
je aan de tiende Engel van de Jaarwisseling.

Ik heb je een van de meest belangrijke instrumenten geleerd
van de spirituele kunst die Sacred Magic genoemd wordt:
Mediteer op de geschenken van de engelen
en de engelen zullen hun geheimen aan jou onthullen
Luister naar de Engel van het Patroon:

Engel van het Patroon

tree_yesodWelkom in mijn sfeer.
Ik laat je een afbeelding zien van het kosmische patroon van de Mantel der Liefde.
Wanneer je mijn geschenk activeert
dan neem ik jouw Mantel der Liefde mee naar het Astrale Licht.

Ik ben de engel die de wereld reinigd van de ontheiliging
en ik breng je het geschenk van het patroon.

De levensboom dringt diep door in alle lagen van het Universum.
Hij bevat alle krachten van manifestatie.
Maar zonder verlangens
kan zich niets manifesteren in je leven.

Jouw verlangens zijn de bouwstenen.
Wat wens jij dat de wereld toe, wat wil jij dat zich manifesteert in 2016?
Ik nodig je uit om jouw inzichten te delen met de wereld om je heen.

In LVX
Ina

Ina Custers van Bergen
For Enchanting Self-development

 

Over Ina Custers

Ina Custers van Bergen helps professionals to connect to their spiritual resources, by means of meditation and spiritual exercises, so that their lives become magical! As the head of the Hermetic Order of the Temple of Starlight she developed the Solo Magical Training, a powerful spiritual system that helps professionals preventing the 'is-this-all-there-is-crisis' and realising their spiritual ambitions. Ina combines the "Art of Feeling Good" with coaching. On her website and on facebook you can read about the Solo Magical Training, the Inner Temple Training, the Magical Master Classes, the Magical Temple Retreats, coaching, lectures and other activities. http://inacusters.com/
Dit bericht werd geplaatst in Blog posts en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

