Engel van de Aankondiging – Engelen van de Jaarwisseling

angel_2222 December 2015.
Vandaag introduceer ik – Aartsengel Gabriel – de Engelen van de Jaarwisseling aan je.

Kijk hoe de Poorten van de Hemel zich nog verder openen.
Hoor je de geluiden van vreugde?
Ik stel je voor aan de Engel van de Aankondiging.
Deze engel zal de geboorte van het nieuwe innerlijk inzicht verspreiden
met een golf van gejubel.
Hij heeft een persoonlijke boodschap voor jou,
en een boodschap voor allen:

Engel van de Aankondiging

tree_chokmahIk verkondig de boodschap voor het komende jaar.
Mijn wijsheid komt naar je toe op vele manieren:
hoor mijn stem in de woorden van wijsheid van vreemdelingen,
word je bewust van mijn boodschappen verstopt in geschreven teksten.
voel mijn aanwezigheid in de stilte van jouw hart.

Ik ben de engel die de wereld reinigt van de ontheiliging
Ik neem jouw wanhoop en vrees met mij mee
Luister naar mij: ik spreek je toe via de geluiden van de natuur,
ik ben de engel met een visie op de toekomst.

Ben stil en oplettend,
mijn geschenk aan de wereld is de realisatie van haar perfectheid.

In LVX
Ina

Ina Custers van Bergen
For Enchanting Self-development

 

Over Ina Custers

Ina Custers van Bergen helps professionals to connect to their spiritual resources, by means of meditation and spiritual exercises, so that their lives become magical! As the head of the Hermetic Order of the Temple of Starlight she developed the Solo Magical Training, a powerful spiritual system that helps professionals preventing the 'is-this-all-there-is-crisis' and realising their spiritual ambitions. Ina combines the "Art of Feeling Good" with coaching. On her website and on facebook you can read about the Solo Magical Training, the Inner Temple Training, the Magical Master Classes, the Magical Temple Retreats, coaching, lectures and other activities. http://inacusters.com/
Dit bericht werd geplaatst in Blog posts en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie