Engel die Angst en Verdriet verzamelt – Engelen van de Jaarwisseling

angel_2323 December 2015.
Op deze dag introduceer ik – Aartsengel Gabriel – de derde Engel van de Jaarwisseling.

Vandaag zijn de krachten van verandering het sterkst.
Dit is de Heilige Dag
van de Grote Moeder van de Kosmos,
zij zegent haar creatie,
en ze zendt haar engel met haar Mantel der Liefde
die al het verdriet en alle angst verzamelt.

Engel die Angst en Verdriet verzamelt

tree_binahIk ben de engel van begrip
ik breng het geschenk van reflectie op het afgelopen jaar.
Niets dat gebeurde kan ongedaan gemaakt worden,
niets dat geschiedde kan veranderd worden.

Mijn naam is spijt;
je kunt niet veranderen wat gedaan is.
Je kunt er van leren
en andere keuzen maken in de toekomst.

Ik ben de Engel die de wereld reinigt van de ontheiliging
ik breng je de gave van het vlammend hart
de kracht om te voorkomen wat er mis ging!
Mijn geschenk aan de wereld is begrip
en de omarming van de Mantel der Liefde.

In LVX
Ina

Ina Custers van Bergen
For Enchanting Self-development

 

Over Ina Custers

Ina Custers van Bergen helps professionals to connect to their spiritual resources, by means of meditation and spiritual exercises, so that their lives become magical! As the head of the Hermetic Order of the Temple of Starlight she developed the Solo Magical Training, a powerful spiritual system that helps professionals preventing the 'is-this-all-there-is-crisis' and realising their spiritual ambitions. Ina combines the "Art of Feeling Good" with coaching. On her website and on facebook you can read about the Solo Magical Training, the Inner Temple Training, the Magical Master Classes, the Magical Temple Retreats, coaching, lectures and other activities. http://inacusters.com/
Dit bericht werd geplaatst in Blog posts en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie